Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

ΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ ΤΟΥ...FACEBOOK!!!

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ FACEBOOK .........

Στη φυλακή πρώην διευθυντής πολεοδομίας που "ξέχασε" να εισπράξει πρόστιμα ύψους 20 εκατ. ευρώ

Προφυλακιστέος κρίθηκε προχθές το βράδυ ο πρώην διευθυντής της Πολεοδομίας Σύρου, με την κατηγορία της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα.
Ο προφυλακισθείς είχε τεθεί σε αργία από το 2010 για το σκάνδαλο της «παράλειψης» είσπραξης προστίμων για πολυτελή αυθαίρετα σε Μύκονο, Σύρο, Τζια, Κύθνο, αξίας 20 εκατ. ευρώ.
Εντός του μήνα, αναμένεται να οδηγηθεί στον ανακριτή και ο πρώην υποδιευθυντής της Πολεοδομίας.
Και οι δύο είχαν ιλιγγιώδεις καταθέσεις στους συνολικά 41 προσωπικούς λογαριασμούς τους.

Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

Τα εσώρουχά της μαρτυρούν…τι σεξ κάνει!





425118613 166
Το χρώμα των εσωρούχων μιας γυναίκας «λένε» πολλά για το χαρακτήρα της αλλά και το σεξ που προτιμά….





Όπως αποκαλύπτει βρετανική μελέτη, το χρώμα των γυναικείων εσωρούχων συνδέονται με την σεξουαλικότητα της. Αναλυτικότερα:

Κόκκινα εσώρουχα
Η γυναίκα που φορά κόκκινα εσώρουχα είναι παθιασμένη, δραστήρια, με ελαφρά τάση προς το μελόδραμα και την υπερβολή, αλλά που ξέρει να ζητάει αυτό που θέλει.

Μαύρα εσώρουχα:
Το μαύρο δείχνει μια γυναίκα που είναι αυτοδύναμη, με ισχυρή προσωπικότητα, αλλά η οποία ταυτόχρονα δεν διστάζει να δοκιμάσει νέα πράγματα και είναι ανοιχτή σε νέες ιδέες.

Nude εσώρουχα:
Τα εσώρουχα στο χρώμα του δέρματος, δείχνουν μια προσωπικότητα που είναι φυσική, χαλαρή, προσγειωμένη, ήρεμη και δεν έχει τίποτα να κρύψει.

Ροζ εσώρουχα:
Το ροζ χρώμα επιλέγουν γυναίκες που είναι πιο "θηλυκές", αισθηματικές και δεν επιλέγουν κατά κανόνα να πάρουν τον έλεγχο της σχέσης ή της σεξουαλικής πράξης στα χέρια τους.

Λευκά:
Το λευκό φανερώνει μια γυναίκα που είναι αθώα αλλά "ανοιχτή" σε προτάσεις που αφορούν το σεξ και τις σχέσεις. Το λευκό, το επιλέγουν γυναίκες που είναι πρόθυμες να μάθουν νέα πράγματα στο σεξ.

Ουκρανός πιλότος: "Εγώ έριξα το μαλαισιανό Boeing"

ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΕΣ: "ΟΙ ΤΡΥΠΕΣ ΣΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΦΑΙΡΕΣ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥ SU-25"

Oυκρανός πιλότος ενός εκ των δύο Su-25 τα οποία ακολουθούσαν το μοιραίο Boeing 777 παραδέχθηκε ότι πυροβόλησε εν ψυχρώ με το πολυβόλο του μαχητικού το επιβατικό αεροσκάφος. Είναι το μαχητικό που παρουσίασε μεσω δορυφορικών εικόνων το ρωσικό Γενικό Επιτελείο όταν και έδωσε στο φως της δημοσιότητας αδιάσειστα στοιχεία για το τι συνέβει κατά την διάρκεια της κατάρριψή του.
 Την αποκάλυψη έκανε η γερμανική εφημερίδα Wahrheit fuer Deutschland και ήδη εχει προκαλέσει αντιδράσεις, καθώς "έσπασε" την γραμμή των υπόλοιπων mainstream δυτικών ΜΜΕ που προσπαθούν χωρίς στοιχέια και αποδείξεις να ενοχοποιήσουν την Ρωσία, δια των επαναλαμβανόμενων δηλώσεων των ΗΠΑ ότι βρίσκεται πίσω από την κατάρριψη.
 Φωτογραφίες από τον χώρο συντριβής του αεροσκάφουςδείχνουν τρύπες από δεκάδες σφαίρες που προέρχονται από πολυβόλο. Η γωνία τους είναι τέτοια που δεν θα μπορούσε να προέρχεται από θραύσματα ενός πυραύλου εδάφους-επιφανείας.
 Νωρίτερα ειδκοί του ΟΑΣΕ μελετώντας το κουφάρι του αεροσκάφους διεξήγαγαν κάποια αρχικά συμπεράσματα, που επιβεβαιώνουν την παραδοχή του Ουκρανού πιλότου.
 Η ζημιά που προκλήθηκε στο Βoeing μπορεί να αποκαλύψει τι είδους όπλα χρησιμοποιήθηκαν κατά την διάρκεια της κατάρριψης. Ο παρατηρητής του ΟΑΣΕ Michael Bochurkiv κατέληξε σε ένα σηματικό εύρημα.
 "Είναι φανερό ακόμα και για έναν άσχετο ότι οι τρύπες αυτές μοιάζουν με εκείνες που προκαλεί ένα πολυβόλο. Εάν το πάμε παραπέρα τέτοιο είδος ζημιάς στο μέταλο συντριφθέντων αεροπλάνων δεν το έχουμε ξαναδεί ποτέ"
 Τα ουκρανικά  Su-25, τα οποία σύμφωνα με το ρωσικό ΥΠΑΜ είδαμε δίπλα στο Boeing την στιγμή της κατάρριψης είναι εξοπλισμένα με διπλό πολυβόλο των  30-mm και με 250 σφαιρες εφοδιασμό.
 O ειδικός Γερμανός Peter Haisenko μόλις δημοσίευσε για το θέμα της καταστροφής MH17: «Τα μαύρα κουτιά βρίσκονται στην Αγγλία και είναι στο στάδιο της αξιολόγησης. Τι μπορεί να προκύψει από αυτό; Μπορεί να είναι περισσότερο από ό, τι θέλετε να αποδεχθείτε .... αν δείτε την εικόνα 
 Οι τρύπες στο Cockpit κάνουν την εικόνα συγκλονιστική. Πρόκειται για τρύπες από σφαίρες. Η ανάλυση των γεγονότων είναι σαφής: το cockpit 
δείχνει σαφείς αποδείξεις και πρόκειται για τρύπες από σφαίρες. Μπορείτε να δείτε τις τρύπες εισόδου και 
ορισμένα σημεία εξόδου. Οι άκρες στις τρύπες από σφαίρες είναι λυγισμένες προς τα μέσα, είναι πολύ μικρότερες και έχουν στρογγυλό σχήμα προκειται για διαμέτρημα 30 χλστ. 
 Οι τρύπες εξοδου είναι λιγότερο καλά σχηματισμένες και οι άκρες σχίζονται προς τα έξω. Επιπλέον, είναι ορατό ότι οι οπές εξόδου έχουν σχίσει το διπλό 
 στρώμα αλουμινίου και το εχουν λυγίσει προς τα έξω. Δηλαδή, θραύσματα από μέσα στο πηλοτήριο βγήκαν προς τα έξω. Υπάρχει μόνο ένα συμπέρασμα που μπορεί κανείς να κάνει, και αυτό είναι ότι το αεροσκάφος δεν χτυπήθηκε από πύραυλο. Η βλάβη στο αεροσκάφος είναι 
αποκλειστικά στην περιοχή του θαλάμου διακυβέρνησης και ο νοών νοείτω."
 Ο επίσης Γερμανός εμπειρογνωμόνας Bernd Biederman, δήλωσε «Η κατάρριψη του μαλαισιανού Boeing στις 17 Ιουλίου στην Ανατολική Ουκρανία δεν θα μπορούσε να γίνει από πύραυλο εδάφους-αέρος". 
 O συνταγματάρχης εν αποστρατεία Bernd Biedermann ειδικός σε αντιαεροπορικά συστήματα και γνώστης των ρωσικών οπλικών συστημάτων σε άρθρο του στην γερμανική εφημερίδα “new Germany” είπε " εάν είχε χτυπηθεί από θραύσματα πυραύλου εδάφους-αέρος θα είχε πιάσει αμέσως φωτιά και αυτό λογω της θερμότητας τριβής που δημιουργούν τα θραυσματα όταν διεισδύουν στην άτρακτο. Ένα απλό θράυσμα έχει την ίδια κινητική ενέργεια με ένα φορτηγό 40 τόνων που χτυπά κιγκλίδωμα με ταχύτητα 60 χλμ την ώρα.Στην περίπτωση του μαλαισιανού Βοeing , φλόγες πετάχτηκαν μετά την σύγκρουση με το έδαφος λόγω καυτών συντριμιών του αεροπλάνου που ήρθαν σε επαφή με καιόμενα υλικά."
 Υπάρχει τεράστιο θέμα. Ξεφυτρώνουν ξαφνικά πολλές διαφορετικές φωνές από την αμερικανική (μη στοιχειοθετημένη) άποψη, και ειδικά στην Γερμανία. Ίσως γιατί ξέρουν ότι έρχεται ο χειμώνας και θα χρειαστούν όπως και όλη η ΕΕ μεγάλες ποσότητες φυσικού αερίου. Γνωρίζουν άλλωστε στην Γερμανία ότι οι μόνοι που κερδίζουν από την απόμόνωση της Ρωσίας είναι οι ΗΠΑ, αν και εκεί πολλοί επιχειρηματοί όμιλοι έχουν διαφορετική άποψη. Προφανώς βρισκόμαστε μπροστά από μια στημένη προβοκάτσια που στοίχισε τις ζωές 295 ανθρώπων
 
Pieces of the Boeing 777 have tiny holes suggesting small pieces of shrapnel entered the aircraft externally

 
According to analysts, the perforation holes visible on the debris are consistent with high-velocity shrapnel from fragmenting warheads

 
A piece of wreckage from Malaysia Airlines Flight 17, in a field near Rozsypne in the eastern Ukraine

Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΑΙΟΤΡΙΒΕΙΩΝ

Λεπτομέρειες
  • Θα πρέπει να λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε κατά τη λειτουργία των ελαιοτριβείων όσο και μετά από αυτή, να μη δημιουργούνται οχληρές καταστάσεις καθώς και ανθυγιεινές εστίες, ρύπανση και υποβάθμιση του περιβάλλοντος.
  • Απαγορεύεται η διάθεση των υγρών αποβλήτων  στους παρακάτω αποδέκτες : Θάλασσα, ποτάμια, χείμαρρους, αρδευτικούς και μη αύλακες με ή χωρίς ροή κατά την ελαιοκομική περίοδο.
  • Από τη δημοσίευση της ΚΥΑ 145116 / 2-2-2011 (ΦΕΚ 354 Β) άλλαξαν οι διατάξεις σχετικά με την άδεια διάθεσης λυμάτων ή βιομηχανικών αποβλήτων. Κατά συνέπεια οι ιδιοκτήτες υφιστάμενων ελαιοτριβείων, οι οποίοι διαθέτουν οριστική άδεια επιφανειακής διάθεσης των επεξεργασμένων υγρών αποβλήτων σύμφωνα με τις διατάξεις της Υγειονομικής Διάταξης Ε1β/221/1965 θα πρέπει να προσαρμοστούν στη νέα ΚΥΑ μέχρι 8-3-2013.
  • Σε περίπτωση που κάποιος ιδιοκτήτης ελαιοτριβείου για την εν λόγω δραστηριότητά δε διαθέτει απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων (ΑΕΠΟ) ή αυτή έχει λήξει και πρέπει να ανανεωθεί, καθώς και σε περίπτωση που δεν έχει εφοδιαστεί με οριστική άδεια επιφανειακής διάθεσης των επεξεργασμένων υγρών αποβλήτων θα πρέπει για τη λειτουργία της μονάδας πριν την έναρξη της νέας ελαιοκομικής περιόδου να υποβάλει στην Υπηρεσία μας τα απαραίτητα δικαιολογητικά ώστε να λάβει τη σχετική άδεια .
  • Η ύπαρξη αδειοδοτημένου τελικού αποδέκτη για τα επεξεργασμένα υγρά απόβλητα του ελαιοτριβείου αποτελεί ικανή και αναγκαία συνθήκη για τη λειτουργία του. Στη συνέχεια περιγράφεται η δυνατότητα διάθεσης για τριφασικά και διφασικά ελαιοτριβεία :
Τριφασικά ελαιοτριβεία
  1. Σύμβαση με πυρηνελαιουργείο το οποίο θα διαθέτει αφενός άδεια λειτουργίας και αφετέρου απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων στην οποία θα αναφέρεται ότι μπορεί να επεξεργαστεί τριφασικό ελαιοπυρήνα Η μεταφορά του ελαιοπυρήνα θα πρέπει να γίνεται με αδειοδοτημένο φορέα σύμφωνα με τις διατάξεις της ΚΥΑ 50910/2727/2003 (ΦΕΚ 1909/Β).
  2. Η επεξεργασία των υγρών αποβλήτων του ελαιοτριβείου θα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον,
          α.  Εσχαρισμό
          β.  Ελαιοσυλλέκτη
          γ. Δεξαμενή προσθήκης κροκιδωτικού (διαλύματος κεκορεσμένου  ασβέστη ) σε ποσοστό 2% του όγκου των αποβλήτων ή 5 Kgr/tn ελαιοκάρπου, υπό συνεχή ανάδευση.
          δ. Καθίζηση σε διθάλαμη δεξαμενή επαρκούς χωρητικότητας όπου θα εξασφαλίζεται η παραμονή των αποβλήτων στον α΄ θάλαμο διάρκειας τουλάχιστον 30λεπτών και 2ωρη καθίζηση στον β΄ θάλαμο.
  3. Η τελική διάθεση των αποβλήτων του ελαιοτριβείου μετά την παραπάνω επεξεργασία θα γίνεται σε μόνιμο επιτρεπόμενο αποδέκτη που θα περιγράφεται και θα καθορίζεται επακριβώς όπως :  
Σε δεξαμενές εξατμισοδιαπνοής (Lagoons),  με την προϋπόθεση ότι θα εξασφαλίζεται η αποφυγή ρύπανσης των υπογείων υδάτων και θα βρίσκονται εκτός ορίων οικισμών και σε ικανή απόσταση ώστε να μην δημιουργούνται προβλήματα σε περιοίκους.
Για τα νερά των πλυντηρίων η τελική διάθεση θα γίνεται :
α. Σε στεγανούς βόθρους και μεταφορά τους σε αδειοδοτημένη εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων (π.χ. ΒΙΟ.ΚΑ.)
β. Σε απορροφητικούς  βόθρους  &  υπεδάφια διάθεση ή για άρδευση ελαιώνων και άλλων καλλιεργειών μετά τη θετική γνωμοδότηση και την αντίστοιχη έκδοση άδειας επαναχρησιμοποίησης των επεξεργασμένων υγρών αποβλήτων από την Δ/νση Υδάτων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης  Κοινή Υπουργική Απόφαση σύμφωνα με την (ΚΥΑ) 145116/2011 (Φ.Ε.Κ. 354/Β/8.3.2011) “Καθορισμός μέτρων, όρων και διαδικασιών για την επαναχρησιμοποίηση επεξεργασμένων υγρών αποβλήτων και άλλες διατάξεις”.
Διφασικά ελαιοτριβεία
  1. Σύμβαση με πυρηνελαιουργείο το οποίο θα διαθέτει αφενός άδεια λειτουργίας και αφετέρου απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων στην οποία θα αναφέρεται ότι μπορεί να επεξεργαστεί διφασικό ελαιοπυρήνα Η μεταφορά του ελαιοπυρήνα θα πρέπει να γίνεται με αδειοδοτημένο φορέα σύμφωνα με τις διατάξεις της ΚΥΑ 50910/2727/2003 (ΦΕΚ 1909/Β).
  2. Η τελική διάθεση των υγρών αποβλήτων του ελαιοτριβείου (μόνο για τα νερά των πλυντηρίων) θα γίνεται σε μόνιμο επιτρεπόμενο αποδέκτη όπως :
α. Σε στεγανούς βόθρους και μεταφορά τους σε αδειοδοτημένη εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων (π.χ. ΒΙΟ.ΚΑ.)
β. Σε απορροφητικούς  βόθρους  &  υπεδάφια διάθεση ή για άρδευση ελαιώνων και άλλων καλλιεργειών μετά τη θετική γνωμοδότηση και την αντίστοιχη έκδοση άδειας επαναχρησιμοποίησης των επεξεργασμένων υγρών αποβλήτων από την Δ/νση Υδάτων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης  Κοινή Υπουργική Απόφαση σύμφωνα με την (ΚΥΑ) 145116/2011 (Φ.Ε.Κ. 354/Β/8.3.2011) “Καθορισμός μέτρων, όρων και διαδικασιών για την επαναχρησιμοποίηση επεξεργασμένων υγρών αποβλήτων και άλλες διατάξεις”.

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

«Τούρκοι» νοσταλγούν το Βυζάντιο: «Αυτός ο τόπος είναι ελληνικός - Θέλουμε να γίνουμε Χριστιανοί»!

 Επαληθεύεται άραγε ο Γέροντας Παϊσιος που είχε πει ότι το 1/3 των Τούρκων θα εξοντωθεί, το 1/3 θα εκδιωχθεί και το 1/3 θα γίνουν Χριστιανοί και θα τελειώσει το θέμα με την Τουρκία οριστικά;
  Το παρακάτω κείμενο δείχνει μερικά δείγματα του τι συμβαίνει στην Τουρκία σήμερα....
  Στην Κωνσταντινούπολη "Τούρκοι" λένε σε Έλληνες επισκέπτες: «Ο τόπος αυτός είναι δικός σας»!
  Ο φανατισμός των Ισλαμιστών στην Τουρκία δεν επιτρέπει διαφοροποιήσεις ειδικά σε θέματα θρησκείας. Αυτό όμως που δεν επετεύχθη με «ζεϊμπέκικα και κουμπαριές» το πράττει η Ορθοδοξία αφού είναι έκδηλο σε πολλούς Τούρκους το Ορθόδοξο υπόβαθρο.
  Αν καί οι λιγοστοί Σελτζούκοι άλλαξαν τον εθνοθρησκευτικό χαρακτήρα εκατομμυρίων Ελλήνων (Μικρασίας, Θράκης, Πόντου κ.α.) που λόγω βίας ή συμφερόντων εξισλαμίσθηκαν ακόμα και επιφανειακά, σήμερα μία κρυμμένη Ορθόδοξη θρησκευτικότητα εκδηλώνεται από τους απογόνους τους. Οι κρυπτοχριστιανοί αποτελούν για το Πατριαρχείο ένα κρυφό ποίμνιο τραγικών θυμάτων μιας αυταρχικής διοίκησης αιώνων. Ζουν παντού. Κυρίως στον Πόντο που ίσως είναι 2 εκατομμύρια! Έρημοι ναοί λειτουργούν και ξαφνικά γεμίζουν κρυπτοχριστιανούς που κοινωνούν συνειδητά, νηστεύουν ακόμα και το λάδι όλα τα 5ήμερα της Μ. Τεσσαρακοστής. Γράφονται συνθήματα σε τοίχους από νέους με αναζητήσεις: «Δεν θέλουμε να είμαστε πια μουσουλμάνοι. Θέλουμε να γίνουμε Χριστιανοί»! Τούρκοι λένε σε Έλληνες επισκέπτες: «Ο τόπος αυτός είναι δικός σας». Hos geldiniz! Φύλακες μνημείων λένε σε Έλληνες να ..... μην πληρώνουν εισιτήριο γιατί «αυτά είναι δικά σας».
 Δεν θεωρούν ευλογία απ' τον Θεό το γεγονός ότι αδίκησαν τους Ρωμηούς κλέβοντας και διώκοντάς τους, πιστεύοντας ότι αυτός είναι ο λόγος που δεν βλέπουν προκοπή! Καταλαβαίνουν ότι ζουν σε μια χώρα που όλα είναι Ελληνικά! Ιστορία, μνημεία, πόλεις, πολιτισμός και το σημαντικότερο ότι η συντριπτική πλειοψηφία εξ' αυτών γνωρίζει ότι στις φλέβες τους ρέει Ελληνικό αίμα! Τα περιστατικά πολλά. Στο ναό Αγ. Τριάδος Σταυροδρομίου Κωνσταντινουπόλεως, ο π. Δοσίθεος συναντά νεαρή Τουρκάλα που ρίχνει οβολό στο παγκάρι, ανάβει κερί, προσκυνεί την εικόνα και εξηγεί στον Πάτερ: «Μου αρέσουν τα δικά σας»!  Κάθε Παρασκευή που λειτουργεί η Μονή Μεταμορφώσεως Πρώτης συρρέουν πολλοί Τούρκοι. Στο νησί Αντιγόνη τιμούν τον Αγ. Γεώργιο φέρνοντας στο μοναστήρι λάδια, λαμπάδες, χρήματα για τα θαύματα που κάνει. Σ' ένα απ' τα 40 αγιάσματα της Πόλης, στο Μπαλουκλή καταφεύγουν πολλοί Τούρκοι ζητώντας βοήθεια σε δύσκολες περιστάσεις της ζωής. Στην Παναγία του Βεφά κάθε πρωτομηνιά εκατοντάδες Τούρκοι παίρνουν αγιασμό και την Πρωτοχρονιά γίνεται το αδιαχώρητο από χιλιάδες προσερχόμενους.  Κοντά στην Αγιά Σοφιά, στον Αϊ Θαράπο, κάθε Δευτέρα Ορθόδοξος ιερέας διαβάζει συνεχώς ευχές σε «μουσουλμάνους» που ζητούν εξομολόγηση. Το αγίασμα της σπηλιάς Αγ. Δημητρίου Ξηροκρήνης γεμάτο δεκανίκια και τάματα από Τούρκους ακόμα και απ' το Ερζερούμ που θεραπεύθηκαν. Εκκλησιάζονται, ζητούν να κοινωνήσουν, προσκυνούν το Σταυρό, ευχαριστούν τον παπά που σταυρώνει το άρρωστο παιδί τους, αγαπούν ιδιαιτέρως τον Aziz Nikola (Άγιο Νικόλαο)! Τουρκάλα κρατά 50 χρόνια αναμμένο το καντήλι στο Ναό Ταξιαρχών Μοσχονησίων!
 Η «Σαμπάχ» γράφει: «Η επαναλειτουργία της Πατριαρχικής Σχολής Χάλκης είναι αίτημα άκρως λογικό» και ο αρθρογράφος Τσαντάρ υποστηρίζει «την οικουμενικότητα του Πατριαρχείου που ισχύει απ' το 451.».
  Ο Γ. Τζιβαόγλου γράφει ότι ο απαγχονισμός του Πατριάρχη Γρηγορίου Ε΄ υπήρξε μοιραίο λάθος. Τουρκική τράπεζα παρουσίασε έκδοση για το Βυζάντιο που περιείχε ακόμα και λόγο του Αγίου Βασιλείου προς νέους!
  Η Τουρκική ακαδημία επιστημών διοργάνωσε συνέδριο για τη ζωή στο Βυζάντιο. Στην Τουρκία οι Ορθ. Εκκλησίες δεν πληρώνουν ηλεκτρικό ρεύμα όπως στην Ελλάδα. Απαλλάσσονται!
  Τουρκικές πηγές σε έρευνα του Ν. Χειλαδάκη αποκαλύπτουν ότι στη Μονή Παντοκράτορος του Κερατίου που υπήρχαν οι αυτοκρατορικοί τάφοι Κομνηνών και Παλαιολόγων, είναι σήμερα η περιοχή Φατίχ, κέντρο φανατικών ισλαμιστών και συνηθίζουν πολλοί Τούρκοι να ανάβουν κεριά και να ρίχνουν χρήματα σ' έναν τάφο παρά την προειδοποιητική επιγραφή που απαγορεύει αυστηρά τη συνήθεια αυτή. Στην ίδια συνοικία υπήρχε ο Βυζαντινός ναός Αγίων Αποστόλων.  Πάνω στα ερείπιά του χτίστηκε τζαμί και κατόπιν επισκευών ανοίχτηκε ο τάφος του Μωάμεθ Πορθητή που είχε μητέρα Χριστιανή -πιθανώς Ελληνίδα- και διαπιστώθηκε ότι μία καταπακτή οδηγούσε στην υπόγεια αίθουσα της παλιάς Εκκλησίας, αποδει-κνύοντας ότι ο Μωάμεθ είχε ταφεί σε Ορθόδοξη Εκκλησία εν μέσω Βυζαντινών αυτοκρατόρων!  Μαρτυρίες αναφέρουν ότι στα τέλη της ζωής του είχε ασπασθεί τον Χριστιανισμό και δίπλα στον τάφο του βρέθηκε Σταυρός και εικόνα της Παναγίας! Ο ναός Αγίας Ειρήνης δίπλα στην Αγιά Σοφιά δεν έγινε ποτέ τζαμί.  Ο Μωάμεθ τον άφησε να λειτουργεί κανονικά χάριν της Χριστιανής μάνας του! Όλα αυτά απασχολούν κατά καιρούς τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης.
Το περιοδικό «Ακτουέλ» της Σαμπάχ παρουσίασε άρθρο: «Ο Πορθητής ήταν Χριστιανός;»!
  Η εβδομαδιαία τουρκική επιθεώρηση αξιών αναφέρει: «Επιστρέφουν στις θρησκευτικές τους ρίζες»! Επισημαίνει ότι σε 3 χρόνια μοιράστηκαν 8 εκατομμύρια Ευαγγέλια (incil) στην τουρκική γλώσσα, ενώ φανερά βαπτίζονται Χριστιανοί πολλοί μουσουλμάνοι απόγονοι εξισλαμισμένων Ελλήνων που τώρα ανακαλύπτουν τις χριστιανικές τους ρίζες!
 Η «Σαμπάχ» τιτλοφορεί: «Η Εκκλησία της Παναγίας στην Κωνσταντινούπολη  τελευταία ελπίδα για τους Τούρκους»! Την χαρακτηρίζει «Πόρτα ελπίδας», τόπο προσκυνήματος και προσευχής στα προβλήματα των Τούρκων με αθρόα προσέλευση που κάθε 1η του μηνός δημιουργείται το αδιαχώρητο!
  Η φήμη της Παναγίας απλώθηκε παντού και οι Τούρκοι -ακόμα και διάσημοι- προσέρχονται για να ανάψουν κεριά, να φιλήσουν το χέρι Ορθόδοξου παπά, δηλώνοντας ότι εκεί είναι το σπίτι του Θεού γιατί γίνονται θαύματα! 
 Στον Αρχάγγελο Μιχαήλ στη Σεβάστεια, αναφέρεται στα συναξάρια ότι μικρά ψάρια εντός του αγιάσματος έγλυφαν το σώμα των ασθενών και λάμβαναν θαυματουργικά θεραπεία.
  Η Εκκλησία καταστράφηκε τον 15ο αιώνα, αλλά σήμερα το αγίασμα χρησιμοποιείται με τις ίδιες θεραπευτικές ιδιότητες προσελκύοντας πολλούς Ευρωπαίους.
  Η εφημερίδα «Σταρ» γράφει: «Τουρκάλες με μαντίλες πάνε σε Εκκλησίες», ανάβουν κεριά, κάνουν τάματα, ζητάνε την ευλογία έκπληκτων παπάδων, προσκυνούν εικόνες, επικαλούνται Αγίους (όλα αυτά τα απαγορεύει το Ισλάμ), παρατηρώντας μία μεταστροφή σε Ελληνορθόδοξους ναούς και αγιάσματα όπου οι Τούρκοι βρίσκουν καταφύγιο! 
 Η εφημερίδα «Μιλιέτ» αναφέρει ότι με μέριμνα Τούρκου δημάρχου, γιορτάστηκε ευλαβικά στη Σηλυβρία η μνήμη του Αγίου Νεκταρίου με μαζική συμμετοχή «μουσουλμάνων»!
  Τα τελευταία χρόνια επετράπη στην εορτή των Θεοφανίων να ρίχνετε στο Βόσπορο ο Σταυρός. Πιο πολύ χάρηκαν οι "Τούρκοι" ψαράδες γιατί θεωρούσαν ότι ο λόγος που μειώθηκαν τα ψάρια στη θάλασσα ήταν που δεν έριχναν οι Ρωμηοί το Σταυρό τα Φώτα!
  Τουρκικές εφημερίδες ανέφεραν ότι νεαρή Τουρκάλα βούτηξε με τα ρούχα να πιάσει το Σταυρό στον Κεράτιο μαζί με Χριστιανούς δίνοντας συνέντευξη ότι ήθελε να τιμήσει τη γιορτή των Ρωμηών και θα το ξανάκανε για να πάρει ευλογία! 
 Η «Χουριέτ» πρώτη σε κυκλοφορία τουρκική εφημερίδα δημοσίευσε πριν λίγα χρόνια ότι Τούρκος υποψήφιος δήμαρχος κυβερνώντος ισλαμικού κόμματος ζήτησε την ευλογία του Πατριάρχη, παρακολουθώντας τη θ. λειτουργία στην Παναγία Ευαγγελίστρια την 25η Μαρτίου(!), μίλησε δημόσια σε Τούρκους δημοσιογράφους για την αγιότητα του ηγέτη της Ορθοδοξίας και του πρόσφερε τριαντάφυλλο.»! 
 Τουρκικά κανάλια δείχνουν Μετέωρα, Μιστρά, ψαλμωδίες, βίους Αγίων κ.α. Προβάλλουν Τούρκους που αγιογραφούν και ότι έξω από την Άγκυρα σε ιστορική παλαιοχριστιανική κατακόμβη συρρέουν προσκυνητές πιστεύοντας ότι θα βοηθηθούν στη ζωή τους, ανάβοντας κεριά εκεί όπου συγκεντρώνονταν παλιά οι Χριστιανοί.
  Έξω από τα Άδανα σε κατακόμβη που αγίασαν 7 Χριστιανοί νέοι προσέρχονται Τούρκοι προσκυνητές θυμιάζοντας λιβάνι που απαγορεύει το Ισλάμ, θεωρώντας τους τόπους ιερούς διότι γίνονται φοβερά θαύματα. 
 Στην Ταρσό ο Ναός Αποστόλου Παύλου είναι προσκύνημα, ανάβουν καντήλια, φιλάνε εικόνες, πίνουν αγίασμα για την υγεία τους και όλα αυτά τα θεωρούν ιερά. Στις 24 Σεπτεμβρίου στην Πρίγκηπο τιμούν τον Άγ. Γεώργιο τον Κουδουνά 
 Δεκάδες χιλιάδες προσκυνητές απ' τα πέρατα της Τουρκίας με τσαντόρ,ακόμα και ηλικιωμένοι, περπατούν ξυπόλητοι, απ' τις ακτές όλη την ανηφόρα ως την κορυφή που είναι ο ναός σε ένα άνευ προηγουμένου πανηγύρι, κάνοντας τάματα, κρεμώντας κουρελάκια στα δέντρα, τηρώντας μία παράδοση με κλωστές, περιμένοντας σε ατέλειωτες ουρές επί 5 ώρες για να πάρουν αγιασμό, να τους σταυρώσει ο Ορθόδοξος παπάς, ανάβοντας κεριά, χαϊδεύοντας εικόνες, πιστεύοντας στη δύναμη του Σταυρού  Τούρκοι γράφουν λογοτεχνικά βιβλία: «Κωνσταντινούπολις ήταν το όνομά σου. με το λαό σου τον ευσεβή, τις Εκκλησιές, τα μοναστήρια, τ' αγιάσματά σου, με τις εικόνες, τους καλογέρους και τους αγγέλους σου, ήσουνα η πρωτεύουσα μιας αυτοκρατορίας. Κωνσταντινούπολις το όνομά σου.»

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Ένα απίστευτο ντοκουμέντο από τα αρχεία της Νομαρχίας Κυκλάδων, δείγμα του πώς γίνονταν τα προικοσύμφωνα το 17ο αιώνα



Προικοσύμφωνο                                      Σύρος 1671Από τα αρχεία της Νομαρχίας Κυκλάδων  το ακόλουθον προικοσύμφωνον.
Εν έτει 1671 μηνί Ιανουαρίω ημέρα δεκάτη εν Σύρω.
εν ονόματι της Αγίας Τριάδος και της Κοκκίνης προστάτιδος της νήσου Σύρου Προκοσύμφωνον της πρώτης μας κόρης και της θυγατρός του Κωστάκη και της Σμαράγδας και της μακαρίτισσας της γυναικός μου Πιπινίτσας ήτις θα πάρη νόμιμον σύζυγον τον Ντεμογιαννάκη του Κωνσταντάκη της Πιπινίτσας Πηνελόπης Βαρβαρίτσας.
Και εγώ και η μακαρίτισσα η γυναίκα μου Πιπινίτσα δίδομεν την συγκατάθεσίν μας εις το να πάρη η κόρη μας Κατή, νόμιμον σύζυγον και να τον έχη να τον νέμεται μέρα νύκτα, τον Ντεμογιαννάκη Μανωλάκην του Κωνσταντάκη και της Πιπινίτσας Πηνελόπης Βαρβαρίτσας.
Εν πρώτοις δίδομεν από τα φύλλα της καρδιάς μας την ευχήν να τρισευτυχήσουν και να πολυχρονίσουν.
Δεύτερον δε τέσσαρα εικονίσματα το πρώτον ευς ξύλον δυνατόν και χονδρόν δύο δάκτυλα και τα άλλας εις αχιβάδα.
Τρία υποκάμισα τα δύο μικρά και το ένα μεγάλο, δύο μικρά αποκατινά (εσώβρακα)παστρικά, ατρύπητα και ολόγερα.
Δύο μισοφόρια ολόγερα και μπουγαδιασμένα.
Ενάμισυ ζευγάρι κάλτσες εως ότου να γίνη ο γάμος έχη καιρόν να πλέξη και την άλλη για να γίνουν δύο ζευγάρια.
Ενα φουστάνι από τσίτι ριγωτό, άλλο ένα από σακονέτα της μακαρίτισσας της γιαγιάς μου.
Ενα μανδύλι του λαγιού και δύο μανδοσαλάμια
Μια φασκιά για τα καλορίζικα
Δύο ζεύγη παπούτσια το ένα μπαλωμένο
Σαράντα πήχες βρακοζώνα και μετά τον θάνατο του παπού μας άλλη τόση.

Του γαμβρού μια σκούφια να την φορή βραδιά παρά βραδιά δια να μη του τρυπήση γρήγορα.
Δύο τσουκάλια κάστρινα της καραίτισσας της γιαγιάς μου

Δύο φλιτζάνια του καφέ χωματίνια.
Το αμελέτητο με δύο χέρια νεροπαστρικό και άπιαστο
Τρεις βελόνες της κάλτσας.
Ένα ζάρφι χωματένιο
Ενα στρώμα μπαλωμένο της μακαρίτισσας της γιαγιάς μου από φύλλα καλαμόφυλλα.
Ενα λύχνο χωματένιο και άλλον έναν από ντενεκέ

Ενα κλειδί
Μια ψυράγγα (χωράφι) ίθα με μιά παλέστρα του γαϊδάρου
Τρία ρεάλια, πέντε παράδες και επτά άσπρα.
Κοντά με όλα αυτά που τους κάμαμεν τους νοικοκυραίους της Σύρου την μίαν κάμαραν του σπιτικού που καθούμαστε και άμα πεθάνω εγώ και ο παππούς της Κατής όλο το σπίτι.
Ακόμη δε και αυτά 2 κόττες ένα πετεινό, είκοσι αυγά, ένα κόσκινο, μία μπιρμπιτσέλια σπητίσια μακαρόνια, και αν προφθάσουμεν θα κάνουμε άλλα τόσα.
Δέκα οκάδες ελιές και πέντε οκάδες χαμάδα, 2 βάζα κάπαρι, δύο ντουζίνες χήνους, σαράντα κοπόνια κρομμύδια όλα αυτά να τα κάμουν θάλασσα να τρών και να πίνουν όλο το οκταήμερο γαμβρός και νύμφη και όλο το συμπεθεριό και οι ποιό κοντά γειτόνοι.
Εις τον γαμβρόν, την Κατή με τα ούλα της.
 
Ο πενθερός
Κωνσταντάκης της Σμαράγδας
Εν Σύρω τη 10 Ιανουαρίου 1671

Τζαβέντ Ασλάμ - Ποιος είναι ο αυτοαποκαλούμενος πρόεδρος της Πακιστανικής Κοινότητας στην Ελλάδα;



Ποιος είναι πραγματικά αυτός ο υπερασπιστής των δικαιωμάτων των μεταναστών στην Ελλάδα;

Ο Ασλάμ φαίνεται ότι έχει ανοίξει κανονικό πόλεμο  με την ελληνική αστυνομία και δεν διστάζει να την κατηγορεί κάθε φορά που ξεσπά κι από ένα περιστατικό βίας με θύματα τους συμπατριώτες του. (Δείτε το βίντεο)



Ο πρόεδρος της πακιστανικής κοινότητας στην Ελλάδα φαίνεται ότι έχει παρελθόν με την ΕΛ.ΑΣ .

Ο Τζαβέντ Ασλάμ συνελήφθη στις 6 Νοεμβρίου 2006 από την ελληνική αστυνομία με βάση ένταλμα σύλληψης της Ιντερπόλ, προερχόμενο από το Πακιστάν με ημερομηνία έκδοσης 2 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με το οποίο κατηγορήθηκε για «παράνομη μετανάστευση και λαθραία διακίνηση ανθρώπων» – κατηγορία η οποία τιμωρείται στο Πακιστάν με ποινή φυλάκισης μέχρι 14 έτη.

Τον Ιανουάριο του 2007 το Συμβούλιο Εφετών Αθηνών απορρίπτει ομόφωνα το αίτημα των πακιστανικών αρχών για την έκδοση του Τζαβέντ Ασλάμ, εκτιμώντας ότι δεν στοιχειοθετείται η κατηγορία που του αποδόθηκε για συμμετοχή σε παράνομη διακίνηση προσώπων επ αμοιβή και ειδικά διακίνηση προσώπων από το Πακιστάν στην Ελλάδα.

Στη συνέχεια, η Εισαγγελία Εφετών άσκησε έφεση κατά του βουλεύματος που δεν επέτρεψε την έκδοση του Τζαβέντ Ασλάμ στις πακιστανικές αρχές και έτσι η έφεση συζητήθηκε ...στον Αρειο Πάγο.

Ο κ. Μακρής πρότεινε να απορριφθεί η έφεση λόγω αμφιβολιών, καθώς κρίνει ότι δεν πρέπει να είναι βάσιμες οι κατηγορίες εις βάρος του Πακιστανού, αφού υπάρχει μάλιστα για την υπόθεση αυτή αθωωτική απόφαση από τα ελληνικά δικαστήρια. 

Κατά τη συζήτηση της υπόθεσης στο Ανώτατο Δικαστήριο παρέστη ο τότε πρόεδρος του Συνασπισμού Αλέκος Αλαβάνος, ενώ ως μάρτυρες υπεράσπισης κατέθεσαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Α.Μουσιώτης και του ΚΚΕ Στ.Κόρακας, ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Αθηνών, Γ.Φελώνης και ο Ι.Σιφακάκης.

Οι μάρτυρες υπεράσπισης υποστήριξαν ότι είναι πολιτική η δίωξη σε βάρος του Τζαβέντ Ασλάμ και, σε περίπτωση που εκδοθεί στο Πακιστάν, δεν θα έχει δίκαιη δίκη.

Ως μάρτυρες κατηγορίας κατέθεσαν δύο Πακιστανοί...που εκτίουν ποινές κάθειρξης από έξι έως οκτώ χρόνια.

Τελικά την απόφαση, με πλειοψηφία τριών έναντι δύο, να μην εκδοθεί τελικά στο Πακιστάν έλαβε την Παρασκευή (11/5/07) το Ποινικό Τμήμα του Αρείου Πάγου για τον πρόεδρο της πακιστανικής κοινότητας στην Ελλάδα, Τζαβέντ Ασλάμ.

Το Ποινικό Τμήμα δέχθηκε την εισήγηση του αντεισαγγελέα Φ. Μακρή  όχι όμως για την αθώωση του... αλλά γιατί δεν έχει υπογραφεί σύμβαση μεταξύ Ελλάδος και Πακιστάν ή άλλη διεθνής σύμβαση για την έκδοση εγκληματιών και σύμφωνα με τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας δεν μπορεί να εκδοθεί.

Τούτων δοθέντων, ο Άρειος Πάγος απέρριψε το αίτημα των πακιστανικών αρχών για την έκδοση του Ασλάμ Να σημειωθεί πως έξω από το κτίριο του Αρείου Πάγου είχε συγκεντρωθεί μικρή ομάδα ατόμων της συμμαχίας «Σταματήστε τον Πόλεμο» με αρχηγό ποιον άλλον τον Π.Κωνσταντίνου.

Με αυτή λοιπόν την απόφαση στα χέρια ο Ασλάμ περιφέρετε από κανάλι σε κανάλι και από διαδήλωση σε διαδήλωση..οργανώνει τάγματα ασφαλείας κατά ομοεθνών του και απειλεί με πόλεμο τους Έλληνες.

Σε περίπτωση που τελικά η Ελλάδα υπογράψει την σύμβαση με το Πακιστάν...(από όσο γνωρίζω είναι στα σκαριά με τέτοια κίνηση,όχι για τον Ασλάμ αλλά λόγω της πολυκοσμίας στις φυλακές ) και ζητηθεί να τους τον στείλουμε να δικαστεί στη χώρα του..το μόνο σίγουρο είναι πως αυτή τη φορά δεν θα την γλυτώσει με κολπάκια του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας...

Η Διεθνής Αμνηστία απο την άλλη επισημαίνει ότι οι κατηγορίες εναντίον του Τζαβέντ Ασλάμ στην Ελλάδα και το Πακιστάν συνιστούν ενδεχομένως μια μορφή δικαστικής παρενόχλησης εναντίον του, με δεδομένη την ανάμιξή του ως εκπροσώπου έξι άλλων Πακιστανών πολιτών στην Ελλάδα, οι οποίοι κατήγγειλαν ότι είχαν απαχθεί από πράκτορες των ελληνικών μυστικών υπηρεσιών στις 15 Ιουλίου 2005 .

Όλα αυτά στον απόηχο των βομβιστικών επιθέσεων της 7ης Ιουλίου 2005 στο Λονδίνο.

Σε σχέση με τις απαγωγές των Πακιστανών τον Ιούλιο του 2005, έχουν απαγγελθεί κατηγορίες σε βάρος δύο πρακτόρων των ελληνικών μυστικών υπηρεσιών (ΕΥΠ), ενώ συνεχίζεται η δικαστική έρευνα για άλλους έξι πράκτορες της ΕΥΠ.

Η Διεθνής Αμνηστία εξέφρασε την ανησυχία ότι οι δηλώσεις των τότε Υπουργών Δημόσιας Τάξης, που αρνούνταν ντε φάκτο την οποιαδήποτε ανάμιξη κρατικών υπηρεσιών στις απαγωγές και προσπαθούσαν να τις παρουσιάσουν ως αντιζηλία στο εσωτερικό της πακιστανικής κοινότητας στην Ελλάδα, ενδέχεται να αποτελούσαν αφ’ εαυτών απαράδεκτο επηρεασμό της δικαστικής έρευνας.
Το τι συνέβη τότε με την απαγωγή των Πακιστανών από την CIA με την πιθανή εμπλοκή και της ΚΥΠ, απομένει να διευκρινιστεί από την δικαιοσύνη.

Όμως ο Τζαβέντ Ασλάμ, ο ακτιβιστής που κινδυνεύει με σύλληψη στο Πακιστάν και που εκπροσωπεί τα δικαιώματα της πακιστανικής κοινότητας στην Ελλάδα, δεν φαίνεται να τα εκπροσωπεί και τόσο καλά.

Θυμίζουμε τι έχει πει ο επικίνδυνος για την ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ της χώρας μας Τζαβέντ Ασλάμ, αυτοαποκαλούμενος πρόεδρος της Πακιστανικής κοινότητας Ελλάδος λίγο πριν σαπίσουν στο ξύλο μέλος του Ολυμπιακού… επειδή φόραγε μπλουζάκι με δάφνες της ομάδας του και νόμισαν πως ήταν χρυσαυγίτης.

Πηγή: parakato.gr

Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Χάος στη Βουλή. Διαμαντόπουλος: "Κατά το νόμο τρομοκράτης ο Ξηρός" - Τζαμτζής: "Δεν είδαμε να υπερασπίζεστε άλλους"

  
Σφοδρή αντιπαράθεση Διαμαντόπουλου - Τζαμτζή για τον Σάββα Ξηρό. Για λογική γουναράδικων μίλησε ο δεύτερος, απόλυτο τρομοκράτη τον χαρακτήρισε ο πρώτος 
Εν μέσω άγριας κόντρας Διαμαντόπουλου - Τζαμτζή φτάνει στη Βουλή, όπου και τίθεται σε ονομαστική ψηφοφορία, το νομοσχέδιο για το σωφρονιστικό σύστημα και τις φυλακές υψίστης ασφαλείας. Στο πλαίσιο της συζήτησης του νομοσχεδίου του υπουργείου Δικαιοσύνης για τα καταστήματα κράτησης τύπου Γ' (φυλακές υψίστης ασφάλειας) σφοδρή ήταν η αντιπαράθεση μεταξύ των βουλευτών της συμπολίτευσης και του ΣΥΡΙΖΑ, με κορυφαία αυτήν ανάμεσα στον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Δάνη Τζαμτζή και τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ευάγγελο Διαμαντόπουλο.
Παίρνοντας τον λόγο ο κ. Τζαμτζής ανέγνωσε από τα πρακτικά αναφορά του κ. Διαμαντόπουλου, σύμφωνα με την οποία "μάρτυρες, πήγαν βουλευτίνα και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ σε έναν άνθρωπο που είχε 97% αναπηρία, με προβλήματα υγείας πολλά από τα οποία προκλήθηκαν μέσα στη φυλακή. Γιατί; Διότι εννοούμενος ως τρομοκράτης από το Σύνταγμα και από τον νόμο διάλεξε την ένοπλη πάλη".
"Δεν βάζετε μυαλό. Είστε μεταξύ της λογικής των γουναράδικων και της λογικής να στηρίζετε τρομοκράτες" είπε ο κ. Τζαμτζής στον κ. Διαμαντόπουλο, θέτοντάς του το ερώτημα: "Είναι ο Ξηρός τρομοκράτης ή επέλεξε την ένοπλη πάλη; Για πείτε μας. Αυτή είναι η λογική σας;
Στη συνέχεια προσπαθήσατε να το διασκεδάσετε. Δεν μπορείτε να διασκεδάσετε το αίμα των ανθρώπων που χύθηκε, το αίμα που έχυσαν οι τρομοκράτες. Δεν έχετε δικαίωμα να πηγαίνετε ως υπερασπιστές.
Σε κανέναν άλλον δεν είδαμε να πηγαίνετε ως υπερασπιστές. Μόνο σε συγκεκριμένους, όπως τον Ξηρό, που αιματοκύλησαν τη χώρα. Αυτή είναι η θέση σας και αυτό πρέπει να το ξέρει ο ελληνικός λαός. Δεν βάζετε μυαλό, είστε της λογικής των γουναράδικων, της λογικής να στηρίζετε τους τρομοκράτες", κατέληξε ο Ιορδάνης Τζαμτζής.

  Σε πρόβλημα του κ. Τζαμτζή με τα ελληνικά του, απέδωσε ο κ. Διαμαντόπουλος τα όσα είπε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και μίλησε για "επίθεση λασπολογίας" και διαστρέβλωση των λεγομένων του.
"Υπάρχει ένα πρόβλημα με τα ελληνικά από ό,τι αντιλαμβάνομαι. Ειδικά με τον κύριο Τζαμτζή έχει παρατηρηθεί αυτό. Αν δεν υπάρχει πρόβλημα με τα ελληνικά, υπάρχει θέμα μονταζιέρας.
Αν έχουμε μία ελεύθερη έννοια του τι εστί τρομοκράτης και εσείς για έναν μεγάλο πληθυσμό των Ελλήνων είστε ο απόλυτος τρομοκράτης, με τα μέτρα που παίρνετε για τη λιτότητα και με τις ζωές που καταστρέφετε.
Γδέρνετε κυριολεκτικά και μεταφορικά κόσμο με τα χαράτσια σας. Δυστυχώς η ακροδεξιά αντίληψή σας, η ρητορεία και η ανομία στην οποία είχε επέλθει όλο αυτό που είχατε υποκινήσει με την ατζέντα την ακροδεξιά, έστειλε και τον Φύσσα στο νεκροταφείο.
Δεν θα γίνετε τιμητής κανενός. Εγώ στην ομιλία μου είπα ότι υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα όλων, συγκεκριμένα δικαιώματα, από τα εργατικά, τα ανθρώπινα, μέχρι των κρατουμένων.  Αυτή την λασπολογία σας την επιστρέφω. Ο κόσμος άκουσε, μας είδε. Μην το συνεχίζετε, διότι έχετε τη συνήθεια να μηρυκάζετε τοξικά", κατέληξε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
Νωρίτερα, είχε προκαλέσει κόντρα στη Βουλή και η πρωτοβουλία του ΣΥΡΙΖΑ, να καλέσει τους γονείς προφυλακισμένων για συμμετοχή στη "Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς", να παρακολουθήσουν τη συζήτηση.

Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Η Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδας “τα’χώνει” για το Τζαμί στο Βοτανικό:”Δεν αντέχουμε να προσευχόμαστε στα υπόγεια”!


tzami-mousoulmanoiΤην “απαξίωση” που εισπράττει από την ελληνική κυβέρνηση εκφράζει η Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδας… δηλώνοντας ότι δεν θα διοργανώσει τον εορτασμό της Λύσης της Νηστείας του Ραμαζανιού στους χώρους του ΟΑΚΑ και του ΣΕΦ, τους οποίους αποφάσισαν να παραχωρήσουν και φέτος, όπως και τα παλαιότερα χρόνια, τα υπουργεία Παιδείας, Πολιτισμού και Δημόσιας Τάξης. Απόφαση της Μουσουλμανικής Ένωσης είναι ο εορτασμός του Ραμαζανιού, που ξεκίνησε στις 28 Ιουνίου και θα ολοκληρωθεί σε περίπου ένα μήνα, να πραγματοποιηθεί στους κεντρικούς κατά τόπους χώρους προσευχής των μουσουλμάνων. Ο ένας λόγος για την απόφαση αυτή είναι η ένδειξη αλληλεγγύης προς τους λαούς των χωρών που έχουν βαφτεί στο αίμα, όπως η Συρία και η Αίγυπτος. Ο άλλος λόγος είναι η πολιτική της κυβέρνησης την οποία νιώθουν εχθρική απέναντί τους.

«Είναι σαν την παροιμία “να σε κάψω Γιάννη να σ’ αλείψω λάδι”, δηλαδή, ενώ μας είχανε πει ότι θα προχωρήσει το θέμα του τζαμιού, ότι θα μπορούμε να είμαστε αξιοπρεπείς, να μην προσευχόμαστε στα υπόγεια, μας βάζουν πάλι μια αναβολή χωρίς λόγο. Κι άμα πάρουμε τηλέφωνο στο αρμόδιο υπουργείο, μας λένε “Εσείς ποιοι είστε να ρωτάτε; Να ρωτήσουν οι κατασκευαστικές!”, λέει η Αννα Στάμου, μέλος Δ.Σ. της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδας, και εξηγεί ότι, ενώ οι κατασκευαστικές εταιρείες που έχουν αναλάβει το έργο έχουν δεσμευτεί ότι θα το παραδώσουν σε 6 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης με το κράτος, η σύμβαση αυτή δεν υπογράφεται, αποδίδοντάς το στην έλλειψη πολιτικής βούλησης. Κι όμως, δεν πρόκειται για την ανέγερση ενός νέου κτιρίου, αλλά για την ανακαίνιση ενός παλιού γκαράζ στην περιοχή του Ελαιώνα, κοντά στο ομώνυμο μετρό.

«Εδώ μεγαλώνει πια η τρίτη γενιά παιδιών που είναι μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα. Όχι η δεύτερη γενιά. Μεγαλώνεις ως ίσος με τους άλλους πολίτες, αλλά όταν θέλεις να θρησκευτείς πρέπει να πας στο υπόγειο και όταν θα πεθάνεις δεν ξέρεις πού θα βρεθείς, γιατί δεν υπάρχει μουσουλμανικό νεκροταφείο. Πλένονται σε κάτι καταγώγια και παρακαλάμε την Κομοτηνή να μας δώσουν έναν τάφο. Δηλαδή είναι θέμα εσωτερικής σύγκρουσης των παιδιών αυτών, που νιώθουν ότι αυτή η χώρα τούς απαξιώνει», επισημαίνει η Α. Στάμου και υπενθυμίζει ότι ακόμα και σε πολλά από τα κατά τόπους υπόγεια που λειτουργούν ως χώροι προσευχής η αστυνομία φέτος έβαλε λουκέτο. «Δηλαδή κλείνει τους χώρους προσευχής και από την άλλη μας λέει “πηγαίνετε να γιορτάσετε στο Ολυμπιακό Στάδιο”. Είναι οξύμωρο αυτό και μας απαξιώνει», αναφέρει.
«Είναι καλό για όλους μας να φτιαχτεί το τζαμί, για να δείξουμε σε όλον τον κόσμο ότι γίνεται πραγματικότητα το αναγκαίο αυτό δικαίωμα των μουσουλμάνων να έχουν νόμιμο τζαμί», λέει ο Τζαβέντ Ασλάμ, πρόεδρος της Πακιστανικής Κοινότητας, η οποία θα γιορτάσει στο Περιστέρι. «Αν η Ελλάδα θέλει να έχει μουσουλμάνους πολίτες, αφού έχει μειονότητες και κοινότητες και δίνει υπηκοότητα σε μουσουλμάνους πολίτες, θα πρέπει να τους δίνει και τη δυνατότητα να μπορούν να θρησκεύονται ελεύθερα», καταλήγει η Α. Στάμου.