Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Σενάριο 11ης Σεπτεμβρίου "βλέπουν" οι ΗΠΑ με το χαμένο Boeing

Οσο περνούν οι μέρες και οι έρευνες για τον εντοπισμό του εξαφανισμένου Boeing 777 παραμένουν άκαρπες, το ενδεχόμενο να έχει γίνει αεροπειρατεία φαντάζει όλο και πιο ορατό, ενώ, στις ΗΠΑ ήδη υπάρχουν σκέψεις και φόβοι μήπως το αεροπλάνο χρησιμοποιηθεί ως τρομοκρατικό όπλο.
Ο πρόεδρος της επιτροπής εσωτερικής Ασφάλειας της Βουλής των Αντιπροσώπων, Μάικλ ΜακΚόλ, δήλωσε σήμερα ότι το αεροπλάνο είναι πιθανό να έχει κρυφτεί κάπου για να χρησιμοποιηθεί αργότερα ως «πύραυλος κρουζ».
Σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό δίκτυο Fox News, ο Μάικλ ΜακΚόλ δήλωσε ότι αυτήν τη στιγμή δεν είναι σαφές εάν η μυστηριώδης εξαφάνιση του Boeing 777 συνδέεται με τρομοκρατική ενέργεια, αλλά θεωρεί ότι οι αμερικανικές αρχές ανησυχούν για την πιθανότητα το αεροπλάνο να έχει προσγειωθεί κάπου για να παραμείνει κρυμμένο και στη συνέχεια να χρησιμοποιηθεί ως όπλο καταστροφής.
Το αεροπλάνο είναι πιθανόν ότι πήρε δύο κατευθύνσεις μετά την εξαφάνισή του: προς βορράν, προς το Καζακστάν, αλλά στην περίπτωση αυτή θα είχε εντοπισθεί από ραντάρ.
«Η άλλη υπόθεση είναι ότι είτε προσγειώθηκε σε μία χώρα όπως η Ινδονησία, και θα μπορούσε στη συνέχεια να χρησιμοποιηθεί ως πύραυλος κρουζ, όπως έκαναν οι τρομοκράτες της 11ης Σεπτεμβρίου...», δήλωσε ο πρόεδρος της επιτροπής Εσωτερικής ασφαλείας.
«Ενα είναι σίγουρο: δεν επρόκειτο για ατύχημα. Πρόκειται για μία σκόπιμη ενέργεια και το θέμα είναι να μάθουμε ποιος βρίσκεται πίσω από αυτήν», πρόσθεσε.
Είκοσι πέντε χώρες συμμετέχουν πλέον στις έρευνες για την πτήση MH370, που άλλαξε κατεύθυνση, μετά την απενεργοποίηση των συστημάτων επικοινωνίας, και εξαφανίσθηκε πριν από οκτώ ημέρες.
«Από όσο γνωρίζω, από όλες τις πληροφορίες που έχω σε υψηλό επίπεδο, μέσω του υπουργείου Εσωτερικής Ασφαλείας, του εθνικού κέντρου καταπολέμησης της τρομοκρατίας , των υπηρεσιών Πληροφοριών, κάτι συμβαίνει με τον πιλότο», πρόσθεσε ο Μάικλ ΜακΚόλ.
«Ολες οι έρευνες οδηγούν στο πιλοτήριο, στον ίδιο τον πιλότο και τον συγκυβερνήτη», είπε χωρίς να δώσει διευκρινίσεις.
Ωστόσο, πρόσωπα του περιβάλλοντος και συνάδελφοι των δύο ανδρών έχουν μέχρι στιγμής μιλήσει για τον επαγγελματισμό και την προσωπική ισορροπία του κυβερνήτη και του συγκυβερνήτη της πτήσης MH370.

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Η μπουγάδα που ξεσήκωσε μια ολόκληρη γειτονιά στην Άμφισσα....

Με ανοιχτό το στόμα ακόμα και οι αστυνομικοί!
Η γυναίκα άπλωσε τα ρούχα και λίγο αργότερα άρχισε να πίνει τον καφέ της - Τα όσα είδε τότε, την έκαναν να πάρει τηλέφωνο σε αστυνομικό τμήμα...
Πρωταγωνίστρια μία 22χρονη γυναίκα, η οποία έκλεψε ρούχα αξίας 240 ευρώ, από την αυλή 32χρονης γειτόνισσάς της.
Η κλοπή έγινε αντιληπτή και καταγγέλθηκε στην αστυνομία. Σύμφωνα με το viotianews.gr, μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε από τους αστυνομικούς στην 22χρονη, διαπιστώθηκε ότι είχε στην κατοχή της τα κλεμμένα ρούχα.
Τα ρούχα κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στη νόμιμη κάτοχο τους. Πλέον η 22χρονη αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον της δικαιοσύνης για την... ασυνήθιστη κλοπή που διέπραξε.

Πηγή ➤ toxwni

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Κι όμως! Σήμερα είναι η Παγκόσμια Ημέρα Μπριζόλας και Πεολειχίας!

Όσοι δεν το γνωρίζετε θα πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα είναι η Παγκόσμια Ημέρα Μπριζόλας και Πεολειχίας!
Όχι δεν πρόκειται για πλάκα! Από το 2002, η συγκεκριμένη ημέρα καθιερώθηκε με πρωτοβουλία του ραδιοφωνικού παραγωγού Τομ Μπέρτσι του σταθμού 103.7FNX, που εδρεύει στο Ρόουντ Άιλαντ των ΗΠΑ και γνωρίζει διάδοση μέσω Ίντερνετ.
Είναι η ανδρική εκδοχή της Ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου και γιορτάζεται στις 14 Μαρτίου, ακριβώς ένα μήνα μετά την επέτειο του Αγίου των ερωτευμένων.
Πρωταγωνιστικό ρόλο την συγκεκριμένη ημέρα έχουν οι γυναίκες.  Στην αρχή προσφέρουν  στον καλό τους μια καλοψημένη μπριζόλα και στη συνέχεια την υπέρτατη ηδονή.

Ιστορικό ρεκόρ σημείωσε η Γερμανία: Στα 200 δις ευρώ το εμπορικό πλεόνασμα


Ανάμεικτες αντιδράσεις προκαλεί η πρόσφατη «επίπληξη» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς τη Γερμανία για το εμπορικό πλεόνασμα της χώρας, το οποίο πέρσι σημείωσε ιστορικό ρεκόρ, πλησιάζοντας τα 200 δισεκατομμύρια ευρώ.
Για πρώτη φορά, η Κομισιόν ανακοίνωσε στις αρχές Μαρτίου ότι το γερμανικό πλεόνασμα καταγράφεται και επισήμως ως «οικονομική ανισορροπία» που απειλεί την εύρυθμη λειτουργία της ευρωζώνης. Μέχρι σήμερα οι επιπλήξεις αφορούσαν μόνο χώρες με υπερβολικό έλλειμμα, όπως η Ελλάδα. Σύμφωνα με τα ισχύοντα, ένα εμπορικό πλεόνασμα πάνω από 6% του ΑΕΠ θεωρείται «ανισορροπία» και επισύρει κυρώσεις, όπως συμβαίνει και με ένα έλλειμμα προϋπολογισμού άνω του 3%.
Το ενδεχόμενο να επιβληθούν κυρώσεις σε μία «χώρα πλεονάσματος», όπως η Γερμανία, θεωρείται βέβαια απίθανο, καθώς αυτό δεν έχει γίνει ούτε σε «χώρες ελλείμματος».
Άλλωστε η ίδια η Κομισιόν ξεκαθαρίζει ότι το πλεόνασμα «δεν αυξάνει το ρίσκο στον ίδιο βαθμό με τα μεγάλα ελλείμματα». Τί γίνεται λοιπόν; Μία πρώτη εκτίμηση από τον Γερμανό ευρωβουλευτή και αντιπρόεδρο της κοινοβουλευτικής ομάδας του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος Μάνφρεντ Βέμπερ: «Κατ΄αρχήν πρέπει να σεβαστούμε το ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διερευνά τις οικονομικές ανισορροπίες για όλες τις χώρες της ευρωζώνης. Η ίδια η Γερμανία είχε συνυπογράψει τη σχετική απόφαση, άρα η γερμανική κυβέρνηση ασφαλώς αποδέχεται το ότι υπόκειται και η ίδια στην κρίση της Κομισιόν. Ωστόσο θεωρώ ότι δεν είναι σωστό να διαπομπεύεται η χώρα που έχει καλές οικονομικές επιδόσεις και είναι η ατμομηχανή της Ευρώπης. Από επιστημονικής απόψεως η διαδικασία είναι ορθή, αλλά σε πολιτικό επίπεδο δεν θα ήταν σωστό να αποδυναμώσουμε τον ισχυρό» λέει ο Γερμανός ευρωβουλευτής στην Deutsche Welle.
Η Κομισιόν ξεκαθαρίζει ότι δεν απαιτεί από τη Γερμανία να εξάγει λιγότερο για να εξάγουν οι άλλοι περισσότερο.
Αυτό που απαιτεί από τη Γερμανία είναι να εισάγει εκείνη περισσότερο, αλλά και να ενισχύσει την εσωτερική ζήτηση μέσω μισθολογικών αυξήσεων και εγχώριων επενδύσεων.
Δεν φαίνεται πάντως να αμφισβητείται η λογική των μισθολογικών αυξήσεων σε επίπεδα χαμηλότερα από τη βελτίωση της παραγωγικότητας. Το σχόλιο από τον ευρωβουλευτή Μάνφρεντ Βέμπερ: «Νομίζω ότι η ίδια η Επιτροπή πρέπει να προχωρήσει σε βάθος, να κάνει συγκεκριμένες προτάσεις για το τί μέλλει γενέσθαι. Αλλά και η Γερμανία από την πλευρά της πρέπει να σκεφτεί εντατικά πώς μπορεί να ενισχύσει την εσωτερική ζήτηση και τις επενδύσεις, ώστε να μειωθούν οι ανισορροπίες».
Έντονη κριτική στο γερμανικό πλεόνασμα εκφράζει η επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Αριστεράς στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Γκάμπυ Τσίμερ. «Το 2013 η Γερμανία κατέγραψε εμπορικό πλεόνασμα-ρεκόρ, που φτάνει τα 199 δισεκατομμυρίων ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ευθύνη για τις οικονομικές ανισορροπίες στην ΕΕ, όπου τα χρέη του ενός είναι τα κέρδη του άλλου» λέει η Γκάμπυ Τσίμερ στην Deutsche Welle.
«Εάν η Γερμανία πανηγυρίζει γιατί εξέρχεται αλώβητη από την κρίση, αυτό οφείλεται και στις μισθολογικές περικοπές και στον χαμηλό πληθωρισμό, κάτι που ωστόσο δυσχεραίνει την προσπάθεια των άλλων χωρών να αποπληρώσουν τα χρέη τους».
Στην Γερμανία το κόμμα της Αριστεράς είναι αξιωματική αντιπολίτευση μετά τον σχηματισμό της «κυβέρνησης μεγάλου συνασπισμού» με τη συμμετοχή του χριστιανοδημοκρατικού κόμματος της Άνγκελα Μέρκελ και των σοσιαλδημοκρατών. Η Γκάμπυ Τσίμερ υποστηρίζει ότι τα πρώτα δείγματα του νέου οικονομικού επιτελείου δεν δείχνουν διάθεση να τιθασευθεί το πλεόνασμα. «Αυτό που έχω ακούσει μέχρι στιγμής από τον κ.Γκάμπριελ, τον υπουργό Οικονομίας, είναι ότι θα έλυνε το πρόβλημα με την καθιέρωση ελάχιστου ωρομισθίου. Κατά την άποψή μου δεν αρκεί αυτό, καθώς το ελάχιστο ημερομίσθιο θα κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα. Επιπλέον, δεν γνωρίζουμε αν η γερμανική βιομηχανία θα επανεπενδύσει στην ίδια τη Γερμανία το πλεόνασμα που έχει πετύχει» λέει η επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Αριστεράς.
Ανέφικτη η «κοινοτικοποίηση» του πλεονάσματος
Μία διαφορετική άποψη εκφράζει ο Φρανκ Ένγκελ, ευρωβουλευτής από το Λουξεμβούργο: το πρόβλημα δεν είναι το πλεόνασμα καθαυτό, αλλά το ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα για «κοινοτικοποίηση» του πλεονάσματος, υποστηρίζει ο ευρωβουλευτής των χριστιανοδημοκρατών.
«Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει δυνατότητα, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, να απορροφήσουμε τις όποιες ανισορροπίες, θετικές ή αρνητικές» τονίζει ο Ένγκελ.
«Κανονικά, το να εξάγει κανείς πολύ περισσότερο από τους άλλους, είναι πολύ ευχάριστο για όλους τους Ευρωπαίους, αυτό το λένε και οι Γερμανοί. Εμείς θα μπορούσαμε να τους πούμε ότι αν είναι έτσι, το κέρδος από το πλεόνασμα θα μπορούσε να διαχέεται σε όλους. Υποθέτω βέβαια ότι θα απέρριπταν μία τέτοια πρόταση, λέγοντας ότι το κέρδος από το πλεόνασμα ανήκει αποκλειστικά σε εκείνον που πέτυχε το πλεόνασμα. Και εκεί βρίσκεται το πρόβλημά μας.»
Πράγματι, η «κοινοτικοποίηση» του πλεονάσματος δεν φαίνεται πολύ πιθανή, όπως άλλωστε δεν θεωρείται εφικτή και η «κοινοτικοποίηση» των ελλειμμάτων. Σε κάθε περίπτωση, η Κομισιόν δεν βάζει την υπόθεση στο συρτάρι και περιμένει την τοποθέτηση της Γερμανίας μέχρι τον Απρίλιο, ώστε να υποβάλει συγκεκριμένες προτάσεις, πιθανότατα μέσα στο καλοκαίρι.

Έξι αεροσκάφη εξαφανίστηκαν στην ίδια περιοχή με το Boeing της Malaysia Airlines

Διαστάσεις... ανεξήγητου δίνει στην εξαφάνιση του Boeing 777 το γεγονός ότι στο παρελθόν, έξι ακόμα αεροσκάφη χάθηκαν στην ίδια περίπου περιοχή, χωρίς να αφήσουν πίσω τους ίχνη.
Σύμφωνα με το ASN (Aviation Safety Network), από τα 83 αεροπλάνα που έχουν εξαφανιστεί από το 1948 μέχρι και σήμερα, τα έξι χάθηκαν στη συγκεκριμένη περιοχή.
1. Pan Malaysian Air Transport (1993)
Στις 31/01/1993, αεροσκάφος της Pan Malaysian με 3 άτομα πλήρωμα και 11 επιβάτες, εκτελούσε εσωτερική πτήση στην Ινδονησία. Χάθηκε ξαφνικά στη Βόρεια Σουμάτρα και έκτοτε κανείς δεν ξανάδε ζωντανούς τους επιβαίνοντες.
2. Upali Air flight N482U (1983)
Μία δεκαετία νωρίτερα και συγκεκριμένα στις 13 Φεβρουαρίου του 1983, η πτήση της Upali από την Κουάλα Λουμπούρ στο Κολόμπο της Σρι Λάνκα, εξαφανίστηκε 15 λεπτά μετά την απογείωση στα στενά της Μάλακα. Το τζετ μετέφερε τον πολυεκατομμυριούχο επιχειρηματία Ουπάλι Βιγιεβαρντέν. Λίγες ημέρες μετά την εξαφάνιση, οι διασώστες βρήκαν ένα «πακέτο επιβίωσης», αλλά τίποτε άλλο έκτοτε.
3. Garuda Indonesia Airlines (1961)
Ξανά Φεβρουάριος, του 1961 αυτή τη φορά. Η πτήση της Garuda Indonesia Airlines χάνεται στις νήσους Μαδούρα, στην Ινδονησία. Κανένα από τα 26 άτομα που επέβαιναν στο αεροσκάφος (21 επιβάτες και 5 μέλη πληρώματος) δεν έδωσε έκτοτε σημείο ζωής. Πιστεύεται ότι το αεροπλάνο συνετρίβη στη θάλασσα.
4. Swan 38 (1974)
Το αεροσκάφος αναγνώρισης καιρού, Swan 38, χάθηκε στις 12 Οκτωβρίου του 1974, κάπου στη θάλασσα της Νότιας Κίνας. Τα έξι μέλη του πληρώματος δεν βρέθηκαν ποτέ, παρά τις πολυήμερες έρευνες των σωστικών συνεργείων.
5. Lady Southern Cross (1935)
Το μονοπλάνο του Αυστραλού, Τσαρλς Κίνγκσφορντ Σμιθ, χάθηκε κάπου στα νησιά Ανταμάν, στις 8 Νοεμβρίου του 1935. Κανείς δεν έμαθε τις συνθηκες και τα αίτια του δυστυχήματος και πολύ περισσότερο τι απέγινε η Lady Southern Cross. Πιστεύεται όμως ότι συνετρίβη στη θάλασσα.
6. G-AAKA (1932)
Το μικρό αεροσκάφος των Βρετανών επιχειρηματιών GW Salt και FB Taylor χάθηκε τον Αύγουστο του 1932, κάπου στον κόλπο Μαρταμπάν, στη Μιανμάρ. Αν και λίγες ημέρες μετά την εξαφάνισή του, βρέθηκαν συντρίμμια στη θάλασσα, ποτέ δεν επιβεβαιώθηκε επίσημα ότι αφορούσαν στο συγκεκριμένο αεροσκάφος.

Tην πρώτη απώλεια μετρούν οι Αμερικανοί στην Κριμαία: Οι Ρώσοι κατέρριψαν κατασκοπευτικό αεροσκάφος

Ο ρωσικός κρατικός όμιλος εξοπλισμών Rostekhnologuii (Rostec) υποστήριξε σήμερα ότι ένα αμερικανικό, κατασκοπευτικό, μη επανδρωμένο αεροσκάφος αναχαιτίστηκε ενώ πετούσε σε μεγάλο υψόμετρο πάνω από την Κριμαία.
"Το μη επανδρωμένο αεροσκάφος πετούσε σε υψόμετρο περίπου 4.000 μέτρων και ουσιαστικά δεν ήταν ορατό από το έδαφος. Στάθηκε δυνατόν να διακόψουμε την επαφή του με τους Αμερικανούς χειριστές του" χάρη σε ένα σύστημα με αυτοκινούμενους παρεμβολείς ραντάρ Avtobaza, διευκρίνισε ο Rostec.
Το αεροσκάφος κατέπεσε και "κατέληξε ουσιαστικά ανέπαφο στα χέρια των δυνάμεων αυτοάμυνας" της Κριμαίας", σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση. Ο Rostec κατασκευάζει το συγκεκριμένο σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου, όμως δεν είναι σαφές ποιος ήταν αυτός που το χειρίστηκε για να καταρρίψει το αμερικανικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος MQ-5B.
Σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση αυτή, το MQ-5B διαπιστώθηκε από τον αριθμό καταχώρισής του ότι ανήκε στην 66η αμερικανική ταξιαρχία αναγνώρισης που εδρεύει στη Βαυαρία. Ο Rostec ανήρτησε στον ιστότοπό του μια φωτογραφία, η οποία ωστόσο έδειχνε ένα τηλεκατευθυνόμενο αεροσκάφος οπλισμένο με δύο πυραύλους εν πτήσει, και όχι τα συντρίμμια του αεροσκάφους που φέρεται να καταρρίφθηκε. Αργά το απόγευμα η ανακοίνωση δεν ήταν πλέον διαθέσιμη στη σελίδα (http://rostec.ru/news/4412).
Σε Σεβαστούπολη της Κριμαίας έχει τη βάση του ο ρωσικός Στόλος της Μαύρης Θάλασσας. Χιλιάδες ένοπλοι άνδρες, που πιστεύεται ότι είναι Ρώσοι, αναπτύχθηκαν στα τέλη Φεβρουαρίου στη χερσόνησο αυτή όπου την Κυριακή θα διεξαχθεί δημοψήφισμα για την ενσωμάτωσή της στη Ρωσία.

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Απίστευτο: Κτηνίατρος ισχυρίζεται ότι θα μπορούμε να μιλάμε στα κατοικίδια!


ktiniatrosΠρόκειται για έναν κτηνίατρο που κατάγεται από την Σκωτία και κατέχει υψηλή θέση στο Πανεπιστήμιο του Guelph, στον Καναδά.

Με δηλώσεις του στην εφημερίδα Sunday Times, γιατρός αποκαλύπτει ότι μετά από πολλά χρόνια επίμονης έρευνας είναι έτοιμος να κάνει τη μεγάλη αποκάλυψη, η οποία θα γίνει την επόμενη εβδομάδα κατά τη διάρκεια ενός συνεδρίου στην Washington.
Σε λίγες ημέρες λοιπόν θα μπορούμε να μιλάμε στα κατοικίδια και να τους θέτουμε ερωτήματα όπως: «Είσαι ευτυχισμένο;» ή «Είμαι αρκετά υποτακτικός, σου κάνω όλα τα χατίρια; Είσαι ένα ικανοποιημένο κατοικίδιο ή θέλεις να φύγω και να σε αφήσω στην ησυχία σου;» ανέφερε ο γιατρός.
Σύμφωνα με δημοσίευμα ο Dr. Ian Duncan παραδέχτηκε ότι για τη συγκεκριμένη εργασία εμπνεύστηκε από τις διδαχές του φανταστικού χαρακτήρα «Dr Dolittle», αλλά οι μέθοδοι που χρησιμοποίησε κινούνται καθαρά στο πλαίσιο της επιστήμης και της πραγματικής έρευνας!

Νέο στοιχείο σοκ: Κάποιος μέσα από το Boeing έκλεισε τα συστήματα εντοπισμού

Αμερικανικοί αξιωματούχοι πιστεύουν τώρα ότι τα δύο συστήματα επικοινωνιών του αεροσκάφους έκλεισαν με διαφορά 14 λεπτών, κάτι το οποίο δείχνει ότι δεν συνέβη κάποια αιφνιδιαστική καταστροφή.
Σύμφωνα με τη Daily Mail, οι Αμερικανοί αξιωματούχοι υποστηρίζουν ότι το σύστημα υποβολής στοιχείων έκλεισε στις 01:07 του Σαββάτου, ενώ ο αναμεταδότης απενεργοποιήθηκε στις 01:21, λίγο μετά αφότου ο πιλότος αποχαιρέτησε τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας της Μαλαισίας λέγοντας «Εντάξει, καληνύχτα» και λίγο πριν, προφανώς, το boeing 777 αλλάξει πορεία προς τα δυτικά.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, το γεγονός ότι τα συστήματα του αεροπλάνου έκλεισαν με διαφορά 14 λεπτών δείχνει ότι η απενεργοποίησή τους ήταν μια εσκεμμένη πράξη και αποκλείει το σενάριο του ατυχήματος ή της ξαφνικής και αιφνίδιας βλάβης.
Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι οι συσκευές εντοπισμού του αεροπλάνου απενεργοποιήθηκαν, το αεροπλάνο εξακολούθησε να στέλνει ίχνη, μέσω του συστήματος δεδομένων, το οποίο είναι γνωστό ως ACARS σε ένα δορυφόρο. Συνέβη, δηλαδή, κάτι ανάλογο με αυτό που συμβαίνει με ένα κινητό όταν είναι απενεργοποιημένο.
Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, το αεροπλάνο συνέχισε να στέλνει στοιχεία στο δορυφόρο, όπως αυτά που αφορούν την ακριβή τοποθεσία του, την ταχύτητά του και το υψόμετρο για πέντε ώρες, αφότου έκλεισαν τα συστήματα εντοπισμού.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, τελευταίο ίχνος του αεροσκάφους που έλαβαν σε δορυφόρους -της βρετανικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών Immarsat-, έδειχνε ότι πετούσε πάνω από το νερό και σε ύψος 35.000 ποδιών.
Από την πλευρά τους, πάντως, Αμερικανοί αξιωματούχοι αρνήθηκαν να αποκαλύψουν τη θέση από όπου έγινε η τελευταία μετάδοση ίχνους του αεροπλάνου της Malaysian και παραδέχθηκαν ότι δεν ξέρουν πότε σταμάτησε να πετά.
Ωστόσο, τα αεροπλάνα που έχουν στείλει οι ΗΠΑ για έρευνες κινούνται στον Ινδικό Ωκεανό, σε μια περιοχή 1.000 μιλίων δυτικά της Κουάλα Λουμπούρ.
Πάντως, αυτό που δείχνουν τα συνεχιζόμενα στίγματα προς το δορυφόρο είναι ότι το αεροπλάνο διένυσε ακόμη 2.500 μίλια, πέραν του τελευταίο επιβεβαιωμένου στίγματος, από τα δικά του συστήματα εντοπισμού.
Τα νέα αυτά δεδομένα στρέφουν τις έρευνες στον πιλότο Ζαχάρι Αχμάντ Σαχ και στον συγκυβερνήτη Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ, καθώς είναι δυο από τους ανθρώπους που είχαν πρόσβαση στα όργανα του αεροπλάνου και γνώριζαν το πώς μπορούν να απενεργοποιήσουν τα συγκεκριμένα συστήματα. Πάντως, οι συγγενείς τους και οι φίλοι τους, μιλώντας για εκείνους, τονίζουν ότι είναι άριστοι επαγγελματίες και δεν θα έθεταν ποτέ σε κίνδυνο τη ζωή των επιβατών.

Στα δικαστήρια Άδωνις και Καρατζαφέρης

Μέσω της δικαστικής οδού πρόκειται να λύσουν τις διαφορές τους οι πρώην αγαπημένοι συνεργάτες και φίλοι Γιώργος Καρατζαφέρης και Άδωνις Γεωργιάδης. Όπως αποκάλυψε η εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου Ζούγκλα, η εταιρεία του Γιώργου Καρατζαφέρη κατέθεσε αγωγή στην επιχείρηση του Άδωνι Γεωργιάδη, κάθως, όπως ανέφερε ο ίδιος, ο Υπουργός Υγείας χρωστά χρήματα από τις εκπομπές προώθησης βιβλίων, που παρουσίαζε στο Τηλεάστυ.
Όπως παρουσίασε το zougla.gr, η επιχείρηση του Άδωνι Γεωργιάδη οφείλει στον Γιώργο Καρατζαφέρη το ποσό των 42.000 ευρώ, ενώ σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, η αγωγή αναφέρει «Για τον μήνα Ιούνιο 2012, η εταιρεία του κ Καρατζαφέρη «City News Α.Ε.» προέβαλε τα προϊόντα της «Γεωργιάδης Λεωνίδας Α. και ΣΙΑ ΕΕ» από 4 Ιουνίου έως 8 Ιουνίου, από 11 Ιουνίου έως 15 Ιουνίου από 18 Ιουνίου έως 22 Ιουνίου και από 25 Ιουνίου έως 29 Ιουνίου. Για το χρονικό αυτό διάστημα η καθαρή αξία των υπηρεσιών που προσέφερε η εταιρεία του προέδρου του ΛΑΟΣ ανέρχεται σε 15.990 ευρώ. Από το ποσό, όμως, αυτό η εταιρεία της οικογένειας Γεωργιάδη έχει καταβάλει μόνο τα 13.690 ευρώ. Επομένως, το οφειλόμενο, σύμφωνα με την αγωγή, ποσό ανέρχεται σε 2.300 ευρώ. Για τις εκπομπές που έγιναν τον Ιούλιο του 2012, στην αγωγή αναφέρεται ότι η αξία των υπηρεσιών που προσέφερε το κανάλι του κ. Καρατζαφέρη ανέρχεται σε 12.300 ευρώ, τα οποία, όπως σημειώνεται, ακόμα δεν έχουν καταβληθεί. Στο ίδιο πλαίσιο, για τον Αύγουστο του 2012, η εταιρεία του κ. Καρατζαφέρη υποστηρίζει ότι η εκδοτική εταιρεία τής οφείλει επίσης 12.300 ευρώ, ενώ για τις εκπομπές που προβλήθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2012, στην αγωγή αναφέρεται ότι η «Γεωργιάδης Λεωνίδας Α. και ΣΙΑ ΕΕ» οφείλει στη «City News Α.Ε.» 15.990 ευρώ».

ΒΙΝΤΕΟ – “Γιατί τους κοιτάτε και δεν τους βαράτε;…

moutzesΑκούστε το τραγούδι “Γιατί τους κοιτάτες και δεν τους βαράτε” που παρουσίασαν οι  Φορτηγατζήδες στη συγκέντρωση των αγανακτισμένων της Κατερίνης.   )





Ακούστε το τραγούδι “Γιατί τους κοιτάτες και δεν τους βαράτε” που παρουσίασαν οι  Φορτηγατζήδες στη συγκέντρωση των αγανακτισμένων της Κατερίνης.